Promotion chemie

25.12.2020 10:42
Promotion in Chemie - English translation Linguee

Unveiling the Promotion of SurfaceAdsorbed Chalcogenate

CHF 281.28, pBS with TweenTM 20 (pH.4), Tablets Format. Heinze Hussain, Mohammad Ajaz, 2004, Alternativ Routes of Polysaccharide Acylation: Synthesis, Structural Analysis, Properties, Prof. Read more, scholarships and, fellowships. Schubert Vollrath, Antje, 2013, Tailored polymeric nanoparticles for gene delivery and diagnostic, Prof. Schubert Teichler, Anke, 2013, Combinatorial screening of functional polymers for organic electronics via inkjet printing, Prof. Beckert Han, Yongquan, 2003, Evolutionary Algorithms as an Approach for Computer Assisted Structure Elucidation of Organic and Bioorganic Compounds, Prof. 2020, dual Photo- and Thermo-Responsive Copolymers Based on Spiropyrans: Synthesis and Self-Assembly into Nanostructured Materials, Prof.

Chemie Brunschwig Canvax Promotion

2019, neuartige Chromophore/Fluorophore auf Basis modifizierter 4-Hydroxythiazole, Prof. Beckert Dabrowska, Paulina Anna, 2009, Oxylipin Phytohormones in Plant-Insect Interactions: Action and metabolism of Jasmonic acid and 12-Oxo-phytodienoic acid in plants and insects, Prof. Schubert Sarbova, Velina Borislavova, 2016 n-Propylphosphonsureanhydrid in der Cellulosechemie und Cellulosederivate in der Nanostrukturbildung, Prof. Beckert Rau, Astrid, 2005, The crystal structure of bacterial Lysozyme at atomic resolution, Prof. Schubert Baumgrtel, Anja, 2012, Characterization of Synthetic Polymers: Applying maldi-TOF MS and Combined Analysis Techniques, Prof. Klemm Schappel, Jrg, 2006, Alternierende?-konjugierte Blockcopolymere mit definierten Blocklngen: Synthese und Charakterisierung, Prof.

Promotion - Fakultt fr Chemie und Biowissenschaften

Schubert Wang, Yunhui, 013, Synthesis and Characterization of Regioselektive Cellulose Derivatives, Prof. Hertweck (HKI) Ashraf, Raja Shahid, 2005, Band Gap Engineering of Donor-Acceptor-pi Poly(heteroarylene)s and Poly(heteroaryleneethynlene)s, Prof. Schubert Svitova, Anna, 2013, Mixed-Metal Clusterfullerenes: new Structures and New Challenges, Prof. Heinze Klimas, Susann, 2014, Synthese von Azofarbstoffen zum Frben von Haarfasern, Prof. Beckert Elschner, Thomas, 2015, Polysaccharide carbonates - a platform for functionalized biopolymers, Prof. 2020, physical approaches for the performance optimization and investigation of organic batteries, Prof. Heinze Meiland, Marcel, 2012, Cellulose-Modellverbindungen: Darstellung und Interaktion mit Boronsuren, Prof. Beckert Bartholome, Danny, 2007, Untersuchungen zu Synthese und Reaktionen von Polyarylenen mit Triphenylmethanfarbstoffen in der Hauptkette, Prof. Bitte bersenden Sie ntige Unterlagen, wie Verlngerungsschreiben.edu oder auf dem Postweg an folgende Anschrift: Karlsruher Institut fr Technologie, dekanat der Fakultt fr Chemieingenieurwesen und Verfahrenstechnik. Boland (MPI C) Fleischhauer, Jan, 2008, Beitrge zur Heterozyklensynthese basierend auf Ringtransformationsreaktionen der 2-1, 2-Diazetine, Prof.

Promotionen am Institut fr Organische Chemie und

Schubert Barthel, Markus, 2014, Functional Polyether-Based Materials: From Synthesis to Controlled Cellular Uptake and Self-Healing Coatings, Prof. Clean-Easy PCR Gel Extraction Kit. Hertweck (HKI) Nohl, Richard, 2018 Synthese von Dihydropyridinderivaten fr die biologische Profilierung, Prof. Schacher Habenicht, Stefanie, 2015, Entwicklung 4-Hydroxythiazol-basierter Fluorophore fr biochemische Applikationen, Prof. Klemm Blankenburg, Lars, 2005, Poly(arylenethylen)e mit Triphenylamin in der Hauptkette und deren Ruthenium(II)-Chelatpolymere: Synthese und Charakterisierung, Prof. Beckert Weber, Christine, 2012, Well-defined copolymers with lcst behavior synthesized by combination of raft polymerization and 2-oxazolines, Prof. 2020, investigations along the development chain of drug supportive polymers on the examples of polyethers and Eudragit, Prof. Beckert Tauhardt, Lutz, 2014, Poly(2-oxazoline)s and their derivatives: A versatile polymer class with manifold application possibilities,  Prof. Heinze Gnther, Ulrike, 2015, New Insights into Polydehydroalanine - Synthesis,  Characterization and Potential Applications, Jun.-Prof. 2020 Lewis Base Catalyzed Reactions with Latent Nucleophiles and Phosphonium Intermediates, Prof.

Angewandte Chemie International Edition

Heinze Fenn, Dominik, 2010, Regioselektives Strukturdesign von Celluloseethern: Synthese, Chemie, Prof. Hertweck (HKI) /  Prof. Schubert Reifart, Martin, 2018 Uptake and intracellular fate of polymeric nanoparticles studied by light and electron microscopy - from labeling strategies for polymers towards a correlative microscopy approach, Prof. Schubert Enke, Marcel., 2018 Nature-inspired metallopolymers: A novel approach for the synthesis of self-healing materials, Prof. Schubert Hlzer, Stefan, 2015, Structure-property relationships of polymer-based multi-phase systems, Prof. Beckert Babiuch, Krzysztof, 2012, Synthesis of Glycopolymers and their Application in Biology and Medicine, Prof. Beckert Knop, Katrin, 2013, Star-shaped drug delivery systems and advanced characterization by mass  spectrometry, Prof. Heinze Eger, Wilhelm, 2008, Aktivierung von Heterokumulenen in Theorie und Experiment: Sind Isothiocyanate geeignete Substrate fr Carboanhydrase-Modelle?, Prof.

Home - Socit de Chimie Industrielle

2020, design strategies for self-healing ionic polymers, Prof. Heinze Wnscher, Sebastian, 2014, Sintering and applications of inkjet-printed silver nanoparticles, Prof. CHF 281.10, pBS (pH.4 Tablets Format, canbr0095 50L50T, cHF 156.30, pBS (pH.4 Tablets Format, canbr0096 100L 100T. CHF 205.44, tBS with TweenTM 20 (pH.6). Beckert Englert, Christoph, 2018 Cationic polymers made from poly(2-oxazoline)s for biomedical applications, Prof. Schubert Tymen, Simon, 2018 Palladium-Platinum nanoparticles: well structured bimetallic catalysts for fuel cells, Prof. Heinze Sell, Stephan, 2007, Synthese von neuartigen alternierenden und deren Testung fr Polymersolarzellen, Prof. Schubert, PD Fritzsche (ipht) Zllner, Tina, 2008, Chemische Derivatisierung des Makrolid-Antibiotikums Leucomycin, Prof.

Umfrage: Mehr Hausarbeit durch Corona-Pandemie

Klemm Becher, Jana, 2007, N-funktionalisierte Kohlenhydrate als Chelatoren fr bergangsmetalle: Aminosaccharidderivate, Salicylidenhydrazide und Diamide, Prof. Anders Hussein, Abdullatif Abdullrab Saleh Untersuchungen zur Synthese und Polymerisation von substituierten 4-Methylen-1, 3-dioxolanen und Dioxaspiroverbindungen Liedtke, Beatrice, 2003, Untersuchung zur Totalsynthese des terpenoiden Grundgerstes anellierter Ringe nach dem Vorbild des Antibiotikums Fusidinsure, Prof. Schubert Chiha, Sabri, 2017 Entwicklung multifunktioneller Photoaffinittslabels zur semisynthetischen Ausstattung von Michael-Akzeptoren, Prof. Schubert Jadhav, Kirtikumar Bhaskarrao, 2014, Investigations on D-/L-peptide natural product foldamers, Prof. Arndt Prez Ibarbia, Leire, 2017 Investigation of the preparation and formulation of pharmaceutical polymers, Prof. Schubert Hupler, Bernhard, 2015, Organic Batteries, Prof. Schubert Genco, Taha, 2013, Amino cellulose sulfate: synthesis,  characterization and physicochemical behavior, Prof.

Kommunikation in der Pflege anhand eines

CHF 117.96, tBS (pH.6 Tablets Format, canbr0093 50L 100T. Kaiserstrae Karlsruhe, zur Einreichung von Unterlagen vereinbaren Sie bitte telefonisch ( ) oder per Email.edu einen Termin, promotionsprfungen sind unter Einhaltung der Hygienevorschriften mglich. CHF 167.10, tBS with TweenTM 20 (pH.6). Klemm Seifert, Marit, 2004, Modifizierung der Struktur von Bakteriencellulose durch die Zusammenstellung des Nhrmedium bei der Kultivierung von Acetobacter xylinum, Prof. A lot of buffers and reagents available in concentrate or RTUse solution, please ask your sales representative. Schubert Liu, He, 2016 Micro- and nanopatterning by local electrochemical lithography, Prof.

Oleg Buyanov - Traffic engineer - Mobility in Chain - Milan

Schnecker Marschner, Marion Pi-konjugierte Polymere durch Ketalspaltung an cyclischen Poly-(keten-O, O-acetal)en, Prof. Beckert Kuzmina, Olga, 2012, Research of dissolution ability of ionic liquids for polysaccharides such as cellulose, Prof. Schubert Rettler, Erik, 2013, Depth-Sensing Indentation of Soft Matter, Prof. . Schacher Schbitz, Michael, 2015, Dendronisierte Polysacharide als bioaktive Beschichtungsmaterialien - Herstellung und Anwendungsbeispiele, Prof. Schubert von der Ehe, Christian, 2016 Glycopolymers for Interaction with Lectins, Cells and Pathogens, hubert von der Lhe, Moritz Sebastian, 2018 Surface Engineering of Magnetic Nanoparticles: Synthesis, Reversibility, and Applications, Prof. Anders Beckmann, Christoph, 2003, Mechanistische Charakterisierung von ungewhnlichen Desaturasen aus Pflanzen, Hefen und Insekten, Prof. E, Klemm Mller, Dirk N, N'-disubstituierte Oxalamidine, Synthese und Folgechemie, Prof. Klemm Witzel, Silke, 2007, Synthese neuer funktioneller Polysulfid-Telechele und deren industrielle Applikation, Prof.

German Words and Phrases for Speaking Business

Boland (MPI C) Hager, Martin, 2007, Rod-Coil-Multiblock-Polymere mit monodispersen Oligo-(phenylenethinylen)en als Rodblock: Synthese und Charakterisierung, Prof. Arndt Jordan, Torsten, 2014, Thermoplastische Dextran- und Strkeester - Synthese,  Charakterisierung und Applikation in photochromen Verbundglassystemen, Prof. 2019, neue Celluloselsemittel: Lsen und Funktionalisieren von Cellulose in Prof. Beckert Tuscher, Eric, 2012, Beitrge zur Chemie der 4-Hydroxy-1, 3-Thiazole, Prof. Arndt Crotty, Sarah Charlotte, 2017 Characterization of macromolecular systems by mass spectrometry and hyphenated techniques, Prof.

Promotion : Rechtswissenschaft : Universitt Hamburg

Susanne, 2007, Neue synthetische Eisenchelatoren in Analogie zubakteriellen Siderophoren auf der Basis von Monosacchariden, Prof. Heinze Salomo Pinto Zarth, Cntia, 2012, Novel Cationic Esters derived from Cellulose and Dextran: Synthesis, Structure Analysis and Properties, Prof. Heinze Gericke, Martin, 2011, Cellulose Sulfates Prepared in Ionic Liquids - From Challenging Synthesis to Promising Biomedical Applications, Prof. Also available in 8L and 16L. Beckert Petzold, Christiane, 2006, Beitrge zur Synthese funktioneller 1, 4, 5, 8-Tetraazafulvalene, Prof. Klemm Hampe, Diana, 2007, 4-Iminomethylpyridine - neuartige Azomethine und metallierte Reaktionen mit Heterocumulenen und anderen Elektrophilen, Prof. Schubert Zhang, Yang, 2013, Metal Nitride Cluster as a Template to Tune the Electronic and Magnetic Properties of Rare-Earth Metal Containing Endohedral Fullerenes, Prof. Anders Fiedler, Andrea, 2009, Kombinierte Imaging FT-IR und maldi-TOF-MS: Orts-auflsende Analytik pflanzlicher Oberflchen, Prof.

Gutachtenstil formulieren I Tipps PDF Anleitung

Schubert Mede, Tina, 2018 Novel Ru-photosensitizer as versatile building blocks for (molecular) architectures, Prof. Beckert Hornig, Stephanie, 2008, New Concepts for the Design of Nanostructures Based on Polysaccharides, Prof. Boland (MPI C) Schmidt, Matthias, 2007, Ein funktionelles Biomimetikum fr die Nickel-Superoxiddismutase, PD Weston Schmidt, Annika, 2007, A general synthetic strategy and biological activity of B1-Phytprostanes, land,.Klemm Schwikal, Katrin, 2007, Neue Funktionspolymere aus Xylan, Prof. Klemm Shahid, Munazza, 2006, Novel Thieno3, 4- b pyrazine Based -Conjugated Polymers for Optoelectronic Devices, Prof. Schacher Bode, Stefan, 2016 Self-healing polymers: From dynamic interactions to functional materials, Prof. Schubert Dolke, Franziska, 2017 Synthesis of Structurally Diverse Ascarosideds and the Role of very Long Chain Fatty Acids in their Biosynthesis, Prof. D.Klemm Blumhoff, Jrg, 2009, Neuartige multifunktionelle Liganden basierend auf 4H-Imidazolen und deren Metallkomplexe, Prof. Heinze Jahn, Burkhard, 2009, Allene und Heteroallene als Substrate zinkvermittelter, biomimetischer Additionsreaktionen, Prof.